2014. augusztus 23., szombat

Kritika #6 - Get it right

*Hola Drágáim*

Ez megőrült. - gondolhatjátok! De nem, nem őrültem meg, csupán szeretnék haladni a kritikákkal, illetve kiélvezni a nyár utolsó napjait! Jelenleg Caroline Teen Wolf fanfictionjéről olvashattok!


Nézz be!

Kinézet

Fejléc: A fejléced nem nyerte el a tetszésemet. Nem látom az alapot, a lényeget, csak azt tudom, hogy fekete. A három szereplőkép mindent eltakar, sőt szerintem a kisebbik kép a csávóról teljesen felesleges. A képeket egyáltalán nem így helyeztem volna el, és azt a hold szerű fehér akármit sem oda tettem volna, főleg,  hogy nem is holdnak néz ki. A lány elmosása pedig nem szép, szerintem sokkal szebben meg lehetett volna oldani. A felirat stílusa - domborítás, árnyékok, stb. , - tetszik, viszont a mérete nem, ráadásul nem így helyeztem volna el. 
10/5 - Rendelj/csinálj újat! ( ha gondolod segíthetek: kritikulelek@gmail.com ) 

Design:  A háttér nem tetszik, szerintem ettől még a sima fekete sablonos is jobb lenne. A sablon fehér színű, ami nem mondom, hogy rossz, de talán egy szürkés árnyalat  - persze, csak ha a háttér is szürkés - joban passzolna. Rátérve a modulsávra, szerintem a menübe még igazán betehetnél legalább egy, maximum kettő új fület. Tegyük fel egy kritikák, vagy szereplők nevezetű oldal. Egy-egy kép van a szereplőkről, viszont szerintem inkább csinálj nekik egy fület, és írj róluk pár sort. Az egyéb oldalból a szöveget kitenném egy szövegdoboz keretein belül a modulsávba. A tartalom szerű szöveget valahogy átalakítanám, mert nekem ez a szövegdoboz nem tetszik, főleg, hogy az a piros szín, ami körülötte van, nem egyezik meg a fejlécen szereplővel. Az oldalmegjelenítést legfelülre tenném, a menüt pedig lentebb. Általam így nézne ki a modulsáv: Tartalom szerű - amit mondjuk kivennék a szövegdobozból és betenném simán vagy egy másik szövegdobozban -, oldalmegjelenítésTeen Wolf Fanfiction - nem tudom, hogy ennek mi lenne az értelme. Mármint a képnek. Tegyél oda egy gifet mondjuk, a csaj képét pedig a szereplők fülbe helyezd át -,  menü - amit kibővítenék -, majd a trailer, chat, feliratkozók, facebook, blogarchívum, magamról.
És végül a bejegyzés alá nem csak igen pipálási lehetőséget tennék!
10/4 - Nincs összhang. Próbáltad megteremteni, de nem egészen sikerült. Ismételten felajánlom, hogy ha szükséged van rá, írj emailben.

Történet

Észrevételek: A designnal ellentétben az történet rész jó. Az ismertető egészen jól sikerült, legalábbis az én érdeklődésemet felkeltetted vele. Nem ismerem annyira a TW-ot, így nem tudom, hogy mennyire hasonlít rá a sztorid, de amennyire csak lehet, próbáld meg egyedivé tenni!

Tartalom: Az első rész eléggé hosszúra sikeredett, és azt hiszem tartalmasra is. Vannak benne részek, amik unalmasak, és az olvasó legszívesebben átugorna rajtuk - legalábbis én. Ezeket próbáld meg mellőzni, és helyette tegyél bele izgalmat. Tudom, még csak az első rész van fent, így ez inkább a későbbiekre vonatkozik.  A kevesebb, néha több! - inkább írj öt-tíz sorral kevesebbet, de az kösse le az olvasót.
10/6 - Nem köt le.

Helyesírás: Helyesírási, elgépelési hibákat nem találtam, és a szóismétlésektől is sikerült megkímélned.  A vesszőkre és szóközökre többnyire figyeltél, de azért néhol így is voltak kihagyások. Amire még figyelnek kell az az, hogy ne legyenek túl hosszúk, de túl rövidek se a mondataid. Itt inkább az elsőre fektettem a hangsúlyt, mivel akadtak olyan részek, ahol egy-egy mondat három- öt sorból állt. Nem azt mondom, néhol egy ilyen mondat belefér, de huzamosabb idő után kicsit unalmassá válik.
10/7 - Nem sok hiba volt, de a mondatok hosszúságára figyelj!

40/22 -  A designon van mit javítani!

Ölel Titeket: 
Lisa Nowell xx


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése