2015. február 25., szerda

Változás

*Hola people*

Íme, mint láthatjátok egy design átalakításra került a sor. Az átdolgozásnál számtalan kódot is kipróbáltam - végül a sima designnál maradtam - ami közben több modult is elvesztettem. E modulok között voltak a kritikákra várók is. Őszintén megvallva megpróbáltam visszakeresni kik is voltak a listán, de emberből vagyok, tévedhetek, tehát előfordulhat, hogy valaki kimarad. Ha esetleg ez megesne, kérlek azonnal szóljatok. A továbbiakban a kritikakérés inaktív, mivel nincs elég időm, és most szeretném egy kicsit másabb irányba vinni a blogot. Szeretnék leginkább cikkekkel és kritikákkal foglalkozni - jelen esetben nem a blogkritikákra gondolok. A tanácskérés funkció ugyanúgy elérhető, ez ügyben továbbra is a blog email címére írhattok. Ezen kívül még a sok más kéréssel megkereshettek ott, nem harapok! Új! Ezentúl a blogon publikálásra kerülnék egyéb DIY, illetve lakberendezéssel kapcsolatos bejegyzések, melyekhez ötleteket és kéréseket az email címre, illetve kommentben, chaten várok! 
Valamint, így a vége felé szeretném megköszönni, a már ötezer fölött járó oldalmegtekintést, illetve a 27 feliratkozót! Remélem, hogy egyre csak többen leszünk, és, hogy sikerül még több, a számotokra hasznos bejegyzést hoznom!

Ölel Titeket
Lisa Nowell xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése