2015. május 10., vasárnap

Kritika #42 -Szerelem a neten

* Hola people*

Mindenképp szeretném felhívni mindenki figyelmét, hogy a kritika kérés LIMITTEL működik. A modulsávban megtalálhatjátok a listát, amin három hely van, illetve azt is, hogy éppen van-e üres hely. Mivel, a lista már szinte kiszúrja a szemeteket, illetve többször is felhívtam a figyelmeteket, ezentúl nem vagyok hajlandó figyelembe venni a hely hiányával egy időben érkező rendeléseket! Megértéseteket köszönöm!
***

Író: Ropi
Cím: Szerelem a neten
Link: http://internetesszerelem.blogspot.hu/



Kinézet

Fejléc: Nem mindennek kell csillognia villognia és a legmodernebbnek lennie, és ez a fejlécedről is elmondható. Egyszerű, mégis van benne valami. Nem mondom, hogy a legszebb, mert például a netező lány képét jobban eldolgoztam volna, több mindent tettem volna a fejlécre, és talán a felirat sem egészen ilyen lenne az én kezem által, de mégis van benne valami, ami nem az igénytelenséget juttatja eszembe.

10/6 -

Design: A sablon szélessége tökéletes, és, bár a háttér nem egészen illen(e) a rózsaszínhez, ebben az esetben a világos árnyalatok hatása miatt, még ez sem csúnya. A modulokat kicsit átrendezném - mondjuk az oldalmegjelenítést fentebb, az archívumot lentebb helyezném -, a menünek adnék valami pluszt, viszont ezen kívül nem változtatnék rajtuk. Igaz, hogy sok van belőlük, de változatosak és egyediek, nem ugyanaz a sablonosság uralkodik a modulsávodon, mint másokén, tehát még előnyös is, hogy ennyi modul van. Amit még átállítanék, az lenne, hogy a szöveges részek (például: Kedves látogató! ) sorkizártak legyenek. A bejegyzésé, illetve más betűtípusok és színek rendben vannak, bár személy szerint én mindenképp kicsit kiemelkedőbbé tenném a bejegyzés címét, először is, mert az egy cím, ki kell emelkednie, fel kell keltenie a figyelmet, másrészről meg jobban mutatna. Összegezve: egyszerű, mégsem katasztrófális. 

10/ 6 - 


Történet


Észrevételek: Bár a cím sablonosan hangzik, elég sok olvasód van, ami arra enged következtetni, hogy valami nagyot alkothattál. Kíváncsian várom, hogy mi fog következni, főleg, hogy nem tudom mire számítsak.

Tartalom: Maga a téma egyedi, nem igazán van ehhez hasonló blog, amit az egyik fülben – talán 10 dolog a blogról és rólad – fel is tüntettél. Egyedi, de ettől függetlenül engem nem izgat különösebben. Tetszik, hogy egy egyszerű, mindennapi dologról írsz, mégis hiányolok belőle valamit. Valami különlegeset. Ezen kívül maga az, ahogy írsz nagyon jó, csak úgy jönnek a szavak, és a mondatok is szépen kapcsolódnak, ráadásul a szókincsed is választékos. Tehát, ha azt kéne pontoznom, ahogy írsz, azaz téged, akkor biztosan maxot adnék, viszont a téma miatt – márpedig itt a tartalmat kell pontozni – sajnos nem tudok annyi pontot adni. 

10/ 7 – 

Helyesírás: Nem tudom, hogy én vagyok e túl figyelmetlen, vagy sem, de helyesírási hibát egyáltalán nem találtam. Szóismétlések elvétve előfordultak, jelenleg egyet tudnék kiemelni, mégpedig hozzá szót, de egyébként nagyon szépen tagolt, és átnézett szövegről beszélünk.

10/9 - 

Ölel Titeket:
Lisa Nowell xx

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen, hogy időt szántál rám, és írtál egy kritikát a blogomról! :) <3
    Ropi

    VálaszTörlés