2015. május 20., szerda

Kritika #44 - Hourglass

* Hola people*

Amikor megnyitottam a blogot, akkor tisztáztam, hogy nem kötelező feliratkozni, de én senkinek sem fogok szólni, ha elkészült a kritika. Ehhez képest mindenkinek (!) írok, amint elkészül és publikálásra került, viszonzásul pedig egy kommentet sem kapok, hogy 'elolvastam te....'. Nem mintha szenvedés lenne csinálni, de ezzel nem engem írtok le, hanem magatokat. 
***
Író: Alix H.
Cím: Hourglass
Link: http://hourglass-ora.blogspot.hu/



Kinézet

Fejléc: A fejléced nagyon nem nyerte el a tetszésemet, először is, mert a ismerem textúrát, ami az alapja, és hihetetlenül ocsmány – gorombán hangzik, de tényleg az -, semmilyen fejléchez nem használnám, nem még, hogy ilyen feltűnően. Másodszor pedig semmi olyan nem található rajta, ami utalna a blog tartalmára, de ha az utalást nem nézzük, akkor sincs rajta semmi. A lány kivágása szép, illetve a felirattal sincs bajom, de mindenképp csináltatnék egy szebb alapot, mert a tartalom alapján a blog többet ér ennél.

10/5 –

Design: Kicsit furcsának találtam elsőre, hogy ilyen széles a modulsávod, viszont a fejlécnek meg kell a hely, és gondolom, a kettő külön nem mozog, és ha mozogna, se mutatna felemásan jól, szóval végül is így sincs vele probléma, viszont, ha lehetséges, akkor a sablont – a törzset, ahol a bejegyzések láthatóak – egy kicsit szélesebbre venném. A modulok sorrendjével, illetve a betűk típusával és színeivel nincs gondom, viszont a háttérrel és a chattel – ami akkor mégis a modulsáv hibája – már van. Kezdeném a háttérrel, aminek az árnyalata totálisan nem passzol a többihez. Nagyon szép a színe, de vagy hozzáalakítod a többit, vagy lecseréled, mert a két árnyalat nem egészen passzol egymáshoz. Folytatólagosan a chattel, kell bármit is mondanom? Furcsának találom, hogy kétféle sárga is van benne, ráadásul egy részben – gondolok itt a névre és az üzenetre -, e mellett pedig szerintem nem egyezik a menü színével, ami alap –számomra -. Mármint az alap, hogy ugyanazokat a színeket - esetleg annak árnyalatait – használom mindenhez. 

10/6

Történet

Észrevétel: A fülszöveg alapján érdekesnek, és egyedinek mutatkozik a történet, ami manapság elég ritka, tehát remélem, hogy nem kell csalódnom a továbbiakban sem. 

Tartalom: Kellett pár perc, mire eljutottam odáig, hogy értelmes mondatokat szerkesszek – bár nem biztos, hogy menni fog. Ennyi unalmas hónap után, végre, végre, végre, van egy blog, ami egyedi és érdekes. Azt hiszem ezzel le is írtam mindent, de a kritika kedvéért bővebben kifejtve: A fejezetek hosszúsága csodás – bár olvasnám tovább is, amikor már vége van -, a fogalmazás is nagyon szép, és átérezhető, a történet pedig egyedi, és érdekes. Tényleg nem tudok több szót kipréselni magamból: köszönöm neked! Remélem, hogy továbbra is így folytatod, és, hogy megkapod a megérdemelt olvasókat! 

10/10 – ilyet se adtam még senkinek sem, szerintem…

Helyesírás: Nincs mit mondanom. Egy-két helyen találtam elmaradt vesszőket, de ezen kívül semmilyen hibával sem találkoztam.

10/10 -

40/ 31 – gazdagodtál egy olvasóval! ( az igazi nevemmel, nem a blogossal. )

* Mindenkinek ajánlom ezt a blogot! *

Ölel Titeket:
Lisa Nowell xx

2 megjegyzés:

  1. Kedves Lisa!

    Nagyon szépen köszönöm a kritikát!
    Igen, sajnos a design és a fejléc hiányosságaival tisztában vagyok, maximálisan egyetértek azzal, amit leírtál. Igazság szerint egy új sablon után nézegetek éppen, valamint már elkezdtem készítgetni az új fejlécet:)
    Őszintén szólva tátott szájjal olvastam a történetről szóló véleményedet. Alaposan meglepődtem, régóta követem nyomon a kritikáidat - habár sajnos a feliratkozás elmaradt, a meg nem alkotott fiókom miatt, de most azt is bepótoljuk - és a legtöbb alkalommal azt láttam, hogy általában az eredetiséget hiányolod. Erre pont az én írásom fog meg ennyire? Elakadt a szavam, de tényleg.

    Még egyszer nagyon szépen köszönöm és minden erőmmel igyekezni fogok, hogy ne okozzak csalódást! ❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a feliratkozást, és igazán nincs mit, megérdemelted! ♥

      Ölel, Lisa Nowell xx

      Törlés